خبرگزاری کار ایران

کشف کالای قاچاق از انبار یک تعاونی مسافری در ترمینال غرب

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۲۴

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب پایتخت از کشف لوازم و تجهیزات خودروهای سنگین و کشاورزی و اقلام دارویی قاچاق از انبار یکی از تعاونی‌های مسافربری ترمینال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد سلیمانی مقدم دراین باره گفت: چندی قبل مأموران از طریق منابع اطلاعاتی از نگهداری اقلام قاچاق در یکی از انبارهای واقع در ترمینال غرب با خبر شده و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی کالا و بسته‌های مشکوک در انبارهای تعاونی‌های ترمینال سپرده شده است که تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع اعزام شده و متوجه شدند که این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوزهای گمرکی است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، اطلاعاتی از مالک یا مالکان این اموال به دست نیامد، گفت: در بازرسی تکمیلی از انباری‌های پایانه غرب ۳۳۸ عدد چسب کوچک بزرگ، ۲۹ کارتن پیستون و ۳۳۳ عدد بلبرینگ خودروهای سنگین خارجی، ۳۰۰ کیسه پودر سم کشاورزی، ۱۵۰۰ عدد دستگیره در کمد، ۱۱ کیسه هفت کیلویی پودر بدنسازی و … کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند . اموال مکشوفه تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز