خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۱۳

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی بیان کرد: دو سامانه‌ امروز افتتاح شد که یک سامانه الکتریکی رسیدگی به شکایات مردمی و یک سامانه هم رسیدگی به شکایات از طریق تلفن ۴۳۱۷ است که امیدواریم رسیدگی‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات، مجتبی زینی‌وند رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی صبح امروز دوشنبه 30 اردیبهشت در سالن کنفرانس شهید حججی سازمان برگزار خواهد شد.

مجتبی زینی وند در این برنامه با اشاره به رونمایی از دو طرح شکایات مردمی در آموزش و پرورش گفت: تیم های نظارتی ویژه در مناطق یک تا شش با هماهنگی اداره کل اموزش و پرورش شهر تهران را مستقر کردیم‌. همچنین در منطقه ۷ تا ۱۲ از طریق پوستری که در مدارس نصب می‌شود میزان شهریه‌ها و همچنین حضور تیم‌های نظارتی در مدارس ذکر شده است. روزانه ۵ تیم از مدارس سراسر تهران نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: دو سامانه‌ امروز افتتاح شد که یک سامانه الکتریکی رسیدگی به شکایات مردمی و یک سامانه هم رسیدگی به شکایات از طریق تلفن ۴۳۱۷ است  که امیدواریم رسیدگی‌ها انجام شود.

او در خصوص اطلاع رسانی شهریه مدارس غیردولتی گفت: ما از چهار طریق شهریه‌های مصوب را اعلام کردیم. در وهله اول پرتال سامان مدارس غیردولتی است که به طور مشخص در پرتال ذکر شده، دوم اپلیکشن استعلام از میزان شهریه‌ای است که اولیا با نصب اپ می‌توانند از میزان شهریه اطلاع کسب کنند.  سپس پوسترهایی که در همه مدارس نصب و میزان شهریه‌ها در آن قید شده است، مورد چهارم نیز سامانه سناد است که جزییات شهریه و ثبت نام در آن قید شده است. به هنگام ثبت نام پیامکی به والدین ارسال می‌شود که میزان شهریه را به طور دقیق قید اطلاع می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز