خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های پلیس راه‌آهن در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۶۹

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: مسافران خطوط ریلی یا بیمارانی که توانایی روزه‌داری ندارند از خوردن و آشامیدن در محیط های عمومی و ملاءعام به ویژه سالن‌های مسافری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حشمت‌اله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: مسافران خطوط ریلی یا بیمارانی که توانایی روزه‌داری ندارند از خوردن و آشامیدن در محیط های عمومی و ملاءعام به ویژه سالن‌های مسافری خودداری کنند البته برای این عزیزان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به منظور ایجاد فضای امن و تامین آسایش مسافران و روزه‌داران و جلوگیری از برخی  هنجارشکنی‌های مرتبط با روزه‌خواری، اقدامات پیشگیرانه توسط پلیس در تمامی ایستگاه‌های راه آهن در حال اجراست.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تلاش برای حفظ حقوق شهروندی و بهره‌مندی اقشار مختلف از فیوضات و برکات ماه پرفضیلت رمضان را از مهمترین برنامه‌های پلیس راه آهن عنوان کرد و گفت: در راستای حفظ شعائر دینی و ارزش‌های اخلاقی شایسته است مسافران احترام به هنجارهای دینی را مدنظر قرار دهند و نسبت به رعایت آن در سالن های مسافری اهتمام بیشتری داشته باشند در غیر این صورت پلیس راه آهن با هنجارشکنان و افراد فرصت طلب مسافرنما که به صورت مشهود اقدام به هنجارشکنی می کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی غرفه ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های مستقر در ایستگاه‌های راه آهن با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ماه عزیز صرفاً برای مسافران خواهد بود.  

فرمانده پلیس راه آهن کشور از تمامی مردم و مسافران درخواست کرد: در این ماه مبارک با احترام به احکام نورانی اسلام با پلیس همکاری داشته باشند و حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی را از دعای خیرشان محروم نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز