خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان خودرو در استان البرز و تهران

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۰۴

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو های نیسان و لوازم داخل خودرو در کرج و غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴ رسالت حین گشت زنی در منطقه عظیمیه ۳ جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله را که در حال سرقت از یک خودروی پراید بودند را مشاهده کردند که آنها به محض دیدن ماموران با یک خودرو پراید دیگر اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز ماموران در نهایت هر ۳ متهم دستگیر شدند ودر استعلام از شماره پلاک خودرو محرز شد که دارای سابقه سرقت در شهرستان ملارد است .

سرهنگ نادربیگی گفت : متهمان به همراه خودرو توقیف شده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های کارآگاهان به ۱۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج و فردیس و ۳ فقره سرقت خودروی نیسان در شهرستان ملارد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد که سارقان نیسان های سرقتی را به مبالغ بسیار پایین  به یک  مالخر فروخته و او نیز آن ها را اسقاط کرده و قطعاتش را به فروش می رساند که با هماهنگی مقام قضائی وی نیز دستگیر شد.

وی با بیان این که تاکنون ۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز