خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

وزارت ارتباطات در رصد فضای مجازی باید به پلیس کمک کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۹۷

فرمانده ناجا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا در رصد فضای مجازی به پلیس کمک کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در نیروی انتظامی از سال گذشته راه‌اندازی شد، اظهار داشت: وظیفه پلیس امنیت اقتصادی برخورد با مفاسد اقتصادی و قاچاق سوخت است.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی ناجا با توجه به نیازی که شد با اختیارات و ظرفیت بیشتری در مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق سوخت وارد شده است‌. مقابله و مبارزه با کالای قاچاق از اولویت ما است چرا که کمک به رونق تولیدی خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی در حوزه اقتصادی و تنظیم بازار کارهای بزرگی انجام داد، افزود: هر موضوعی که به حوزه اقتصاد لطمه وارد کند وظیفه پلیس اقتصاد است برخورد کند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره رصد و مبارزه با مجرمین فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در جهت مبارزه با مجرمین فضای مجازی انجام داد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رصد بیشتر فضای مجازی گفت: وزارتخانه‌‌های متولی به فضای مجازی باید به پلیس در راستای رصد فضای مجازی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز