خبرگزاری کار ایران

معرفی ۷۰۰ اثر مکتوب از کارکنان شهرداری تهران در جشنواره همکار اهل علم و قلم/ کردوانی : پاورپوینت را قبول ندارم همه چیز باید در ذهن دانشجو باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۶۸

آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره همکار اهل علم و قلم با حضور پیروز حناچی شهردار، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت و جمعی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در تالار ایران زمین شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه مراسم آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره همکار اهل علم و قلم گفت: از دوستان تشکر می کنم که این فضا را فراهم کردند تا همکاران تجربیات خود را در قالب کتاب بیان و آن را مکتوب کنند تا برای بقیه هم یادگار بماند.

ابراهیم شیخ نیز  با تقدیر از برگزار کنندگان و دست اندرکاران گفت: امروز می توانیم به شهروندان و جامعه با افتخار اعلام کنیم که در شهرداری تهران با چه استعدادهایی مواجه هستیم؛ زمانی که امام جمعه و نمایندگان محترم شورای شهر در حال بازدید از آثار شما بودند، به عنوان عضوی از سازمان شهرداری به خود افتخار می کردم که فرصتی پیش آمده تا استعدادها و تلاش های کارکنان در معرض دید صاحب نظران جامعه قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین با اقداماتی نظیر برگزاری این جشنواره ها، در جهت برند سازی تلاش می‌کنیم تا نشان دهیم که کارکنان شهرداری تهران اهل علم، قلم، ایثار و وفاداری هستند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری با تاکید بر اینکه طبق تجربه خود مطلع هستم که تالیف کتاب بسیار سخت و دشوار است، گفت: عواید مالی حاصل از تالیف در برابر زحمتی که کشیده می شود ناچیز است. لذا در عین حال انگیزه های شما برای توسعه علم مهم است که من در برابر این انگیزه های شما سر تعظیم فرو می آورم.

عباسعلی مدیح دبیر جشنواره نیز با ارائه گزارشی از آثار ارائه شده به این جشنواره گفت:  بیش از ۷۰۰ اثر از همکاران محترم طی مدت جشنواره دریافت کردیم که بسیار فراتر از انتظار و پیش بینی های صورت گرفته بود که از میان آنها ۶۳۷ کتاب تالیفی و ۳۶ اثر ترجمه در جشنواره پذیرفته و به مرحله نهایی راه یافته است.

مدیرکل اداره رفاه و خدمات اجتماعی افزود: اهمیت موضوع داوری در اینگونه جشنواره ها بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل داوری آثار به جهاد دانشگاهی تهران بعنوان مرجع داوری تخصصی ۲۳ دوره انتخاب کتاب سال دانشجویی سپرده شد.

در ادامه این مراسم پرویز کردوانی پدر علم جغرافیای کشور از برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: برنامه های متعدد نظیر جشنواره اهل علم و قلم که در دوره مدیریت شهری جدید با حضور بالاترین مقامات سازمان شهرداری برگزار می گردد، موجب تغییر نگرش جامعه علمی و شهروندان به این مجموعه شده است.

وی افزود: من به مطالعه عادت دارم با این که کارهایم بسیار زیاد است اما هیچ گاه مطالعه را رها نکرده ام و بدانید که مطالعه در این زمانه بسیار مهم است. امروزه چندعامل همه چیز را خراب کرده است؛ یکی موبایل که همه با سرگرم هستند. دوم پاورپوینت که دانشجویان با آن تحقیق خود را ارائه می کنند و من گفته ام که این مدل را قبول ندارم همه چیز باید در ذهن دانشجو باشد.

کردوانی تصریح کرد: به کتاب خواندن عادت کنید. این به شما آرامش می دهد و هیچ چیز جای آن را نمی گیرد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات استاد کردوانی بعنوان چهره ماندگار و استاد بزرگ خارج از مجموعه شهرداری، به برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر اهدا شد؛ همچنین  از اساتید شاغل در شهرداری به نام های اباصلت خراسانی، کوروش فتحی، محمدرضا عطرچیان و محمدمنصور فلامکی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز