خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و از طریق ویدیو کنفرانس؛

۵۰ پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی استان زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۲۲

در دومین روز از سفر وزیر بهداشت به استانهای اردبیل و زنجان، در مراسمی با حضور نمکی، ۵۰ پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی استان زنجان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، این ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان شامل ۴۴ پروژه بهداشتی و شش پروژه درمانی، آموزشی و پژوهشی است که با افتتاح آن، بیش از ۱۶۵۰۰ متر مربع فضای فیزیکی به دانشگاه علوم پزشکی زنجان اضافه می شود.

این پروژه های درمانی، آموزشی و پژوهشی شامل کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شفیعیه زنجان، ۱۱ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته اورژانس، اتاق های عمل پیشرفته جراحی ارتوپدی و اتاق عمل پیشرفته جراحی مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مرکز تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان است.

همچنین ۴۴ پروژه بهداشتی شامل ۲۲ خانه بهداشت، ۸ پایگاه سلامت شهری، ۸ واحد پانسیون پزشک، ۳ مرکز جامع خدمات سلامت شهری و ۳ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی است.

این پروژه ها در شهرستان های خدابنده، زنجان، سلطانیه، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان ساخته و تجهیز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز