خبرگزاری کار ایران

فراهم کردن همه مقدمات برای راه‌اندازی دانشگاه D8

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۰۶

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در خصوص راه اندازی دانشگاه D8 گفت: دانشگاه بوعلی سینا همدان تمامی تسهیلات را برای تاسیس دانشگاه بین‌المللی دی هشت فراهم کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هیات های امنای دانشگاه D8‌ با حضور وزیر علوم، وزرا و نمایندگان کشورهای عضو D8‌، صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد.

یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن خوشامدگویی به مقامات حاضر در نشست اظهار کرد: از زمان اعلام موضوع تأسیس دانشگاه بین المللی دی ۸، دانشگاه بوعلی سینا همدان تمامی تسهیلات را برای تاسیس دانشگاه بین المللی دی هشت فراهم کرده‌ایم.

محمدی‌فر با توضیح درباره آغاز طرح راه اندازی دانشگاه دی هشت: در آوریل ۲۰۱۸، دبیرخانه دانشگاه بین المللی دی هشت، در دانشگاه بوعلی سینای همدان تأسیس شد و در پی آن با مشارکت وزارت علوم و سازمان همکاری‌های اقتصادی دی هشت، تمامی اسناد قانونی مرتبط با ایجاد دانشگاه تامین و فراهم شد و توسط نهادهای ذیصلاح در سطوح ملی و بین المللی به تصویب رسید. در دسامبر سال ۲۰۱۸، اولین نشست مراجع ارتباطات دانشگاه های بین الملل دی هشت در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

او با بیان اینکه تعدادی از مهمانان عالی رتبه از سوی وزرای آموزش عالی کشورهای عضو و مدیران ارشد مفتخر دبیرکل سازمان اقتصادی دی هشت در این نشست شرکت کردند گفت: دانشگاه بوعلی سینا به عنوان دانشگاه موسس آمادگی خود را در‌ راستای حمایت تام از دانشگاه بین المللی دی هشت در جهت رسیدن به اهداف این دانشگاه اعلام کرده است. دانشگاه بین المللی دی هشت از اعضای هیات علمی انتظار مساعدت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز