خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

تمام توطئه‌های دشمن خنثی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۶۵

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بزرگ ایران و رزمندگان این کشور و نیروی انتظامی قهرمان ما به نحوی عمل کردند که همه توطئه‌های دشمن خنثی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر باقری در بیست و سومین همایش سراسری سالانه فرماندهان ناجا، روسا و مدیران ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای کشور و به خصوص شهدای نیروی انتظامی بیان داشت: آغاز سال ۱۳۹۸ که به نام رونق تولید توسط رهبری نامگذاری شده است را تبریک عرض می‌گویم و در همین سال رونق و تولید باید به ماموریت نیروی انتظامی اشاره و تاکید کنیم که بدون فعالیت شما عزیزان و رزمندگان خدوم این نیرو امکان رونق تولید در کشور نخواهد بود. در اقتصاد مسئله امنیت، ثبات، پایداری در سرمایه‌گذاری و گردش چرخ تولید کشور بسیار حائز اهمیت است و شما به عنوان نیروی انتظامی کسانی هستید که مسئولیت اصلی را در این زمینه به عهده دارید.

وی ادامه داد: ما سال پر تلاش و پرثمری را پشت سر گذاشتیم و وارد سال جدید شدیم که سالی پرتلاش خواهد بود. در همین یک ماه ابتدای سال نیروی انتظامی با رتبه عالی و روحیه جهادی و بسیجی و با تلاشی بی نظیر در مقابله با سیلی که در بسیاری از استان‌های کشور به وجود آمد، وارد میدان شد و سفرهای نوروزی را مدیریت کرد. همچنین کاهش قابل توجهی در تلفات تصادفات جاده‌ای به وجود آمد که همه اینها نشان دهنده ارزش زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی است که قابل قدردانی است.

سرلشکر باقری بیان کرد: این فرمایش رهبری است که نیروی انتظامی قابل قیاس با گذشته نیست و همواره معظم‌له انتظار حرکت رو به جلو دارند و معتقدند حرکت رو به جلوی نیروی انتظامی نباید با وقفه روبرو شود. سال ۹۷ نیروی انتظامی مراسم الهی اربعین را هدایت و امنیت را برقرار کرد. مهمتر از همه آنها این است که توانست توطئه دشمن را کنترل کند. دشمن ادعا کرده بود که نظام جمهوری اسلامی را به زانو در می‌آورد و کریسمس را در تهران برگزار می‌کند‌، اما ملت بزرگ ایران و رزمندگان این کشور و نیروی انتظامی قهرمان ما به نحوی عمل کردند که همه توطئه‌های آنها خنثی شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: البته ما با برخی کاستی‌ها مواجه بودیم که طبیعی است و باید از کاستی‌ها درس بگیریم. یک سری از توطئه‌ها  در حال بروز کردن است و این هوشیاری و در صحنه بودن را می‌طلبد. دشمنی که از تجاوز نظامی مایوس است، انرژی خود را روی فشارهای روانی قرار داده و در سایه آن ها توطئه‌های امنیتی مکرر را در مرزهای کشور مورد توجه قرار داده است. امروز به لطف پروردگار و به لطف خون شهیدان، همت شما عزیزان، فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که این توطئه تاثیری در کشور ندارد و با همکاری نهادها و ستادها می‌توان بهتر از گذشته ماموریت‌ها را انجام داد و هیج ابهامی در اقتدار این نظام الهی وجود ندارد.

سرلشکر باقری اضافه کرد: آنکه آسیب می‌بیند و روز به روز سست تر می شود، دشمنی است که در میان مردم خودش هم حتی اعتباری ندارد. هیچ شخص آمریکاریی با شخصیت و تحصیلکرده‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که به این رییس جمهور افتخار کند. آنها فکر می‌کنند می توانند در مقابله اراده خداوند بایستند. نظام ما قدرت الهی را پشت خود دارد و از  این جهت هیچ گونه واهمه‌ای ندارد. مهم این است که ما وظیفه خودمان را به خوبی تشخیص دهیم و هیچ گونه کجی و تردید در راه خود نداشته باشیم و آن موقع است که عنابت الهی پشت شما هست.

وی توضیح داد: خدا را شاکریم نیروی انتظامی در برابر هم این توطئه ها توانسته گام‌های موثری را بردارد. این نیرو توانسته با نیروی امنیتی کارساز و نتیجه‌بخش اقدامات خود در مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی به طور خاص اقدامات اساسی انجام دهد و تاثیر چشمگیری در امنیت کشور داشته باشد. انشالله این مسیر با مدیریت خوب فرماندهان ناجا و برنامه‌هایی که هوشمندانه تدوین شده پیش خواهد رفت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلخ در پایان اظهار داشت،: بر اساس درکی که  نسبت به همیت و نقش نیروی انتظامی در آرامش کشور وجود دارد نیروی انتظامی را جزو اولویت‌های خود می‌دانیم و در برنامه‌ریزی‌ها با تخصیص اعتبارات، تخصیص وقت، انرژی و تمام ابعاد به آن توجه خواهیم داشت. نیروی انتظامی بخش مهمی از مسئولیت ما به شمار می‌رود و به این افتخار می‌کنیم که بتوانیم کمکی برای آن باشیم و باری از دوش آن برداریم و کمک کنیم تا شما عزیزان و همرزمان بتوانید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز