خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک ولایتی به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۹۰

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی به سردار سرلشکر پاسدار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام ولایتی آمده است: «انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشکری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی است را تبریک عرض می‌کنم.

برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روزافزون مسئلت می‌کنم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشکر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز