خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

مشاهده چند گوزن زرد در منطقه حفاظت‌شده دز/هنوز لاشه‌ای از ۱۹ گوزن مفقودی پیدا نکردیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۳۶

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گفت: عکس‌هایی از چند گوزن زرد در سایت حفاظت‌شده دز دیده شده است و امیدواریم همه گوزن‌های مفقود شده زنده باشند.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ۱۹ گوزن زرد مفقود شده در سایت نگهداری گوزن‌ها در منطقه حفاظت شده دز گفت: طبق آخرین خبرها از این منطقه خوشبختانه چند راس از گوزن‌ها دیده‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد گوزن‌های مشاهده شده در عکس‌ها مشخص نیست، ادامه داد: از آنجایی که هنوز لاشه‌ای از این گوزن‌ها یافت نشده است ما امیدواریم آنها زنده باشند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همچنین در خصوص خسارات ناشی از سیل در مناطق چهارگانه سازمان محیط زیست گفت: ۳۹۰ کیلومتر راه‌های دسترسی در مناطق تحت مدیریت، ۴۵ آبشخور ۵ کیلومتر خطوط انتقال آب و تعدادی چشمه، قنوات و تجهیزات مربوطه و همچنین ۲۷ پاسگاه و ساختمان محیط‌بانی در استان‌‌های مختلف درگیر سیل تخریب و آسیب دیده‌اند.

محبت‌خانی تاکید کرد: در خصوص استان خوزستان با توجه به اینکه هنوز برخی مناطق در محاصره سیل هستند آمار دقیقی از خسارات ناشی از سیل در این منطقه اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز