خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی در جشنواره سرباز جوان:

بیشترین تهاجمات به کشور روانی و اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۴۳

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حال حاضر هیچگونه خطر نظامی و تهاجمی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: امروز بیشترین تهاجمات به کشور روانی و اقتصادی است و باید جوانان ما در این عرصه‌ها وارد شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جشنواره سرباز جوان با بیان اینکه نگاه فرمانده معظم کل قوا به سربازی یک‌ نگاه تحولی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت سربازی دوران تعالی و رشد جوانان به عنوان کادر آینده نظام است.

وی با اشاره به دوران سربازی ادامه داد: دوران سربازی فرصتی است برای ساختن مدیران آینده کشور و سالیانه ۴۰۰ هزار نیروی وظیفه وارد خدمت می‌شوند و از این تعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر تحصیلات دانشگاهی دارند.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچگونه خطری به عنوان نظامی و تهاجمی ما را تهدید نمی‌کند، تصریح کرد: امروز بیشترین تهاجمات به کشور ما روانی و اقتصادی است و باید جوانان ما در این عرصه‌ها وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: سربازان پس از اتمام خدمت وارد شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌شوند، سالیانه ۴۰ هزار نفر سرباز امریه می‌گیرند و سالی بیش از دو هزار سرباز نخبه داریم که پروژه‌های تخصصی را انجام می‌دهند.

او با اشاره به حضور سربازان در مناطق سیل زده تاکید کرد: در حال حاضر در سیل اخیر ده‌ها هزار نفر به کمک مردم سیل زده گلستان، لرستان، خوزستان و استان‌های سیل زده شتافتند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ملت ایران در سیل اخیر نشان دادند در کنار هم هستند و میلیارد‌ها تومان کمک کردند؛ خداوند بهترین مردم را به ما داده است.

صفوی خاطرنشان کرد: امروز ۴۶ میلیون جوان در کشور داریم که این یک فرصت برای ما است، نیروی جوان با توانمندی‌های مختلف یک فرصت کلان است و باید دولت از ظرفیت جوانان برای رونق تولید، بخش‌های خصوص، دولتی و خدماتی استفاده کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: شما جوانان باید با هوشمندی، مردم داری و ولایت مداری این بیانیه را تحقق ببخشید و در علم، آبادانی، دفاعی و امنیتی قدرت منطقه اول باشیم، امروز قدرت اول منطقه هستیم اما در بخش‌هایی مشکل داریم.

به گفته صفوی فلسفه خدمت، فلسفه آمادگی جوانان برای دفاع و پیشرفت کشور است و باید جوانان آن را یک فرصت بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز