خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام مروی خبر داد:

آستان‌قدس در مناطق سیل‌زده خانه و مدرسه می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۷۳

تولیت آستان قدس رضوی خبر داد که آستان‌قدس رضوی برای سیل‌زدگان خانه می‌سازد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام احمد مروی امروز سه‌شنبه در جمع فعالان گروه جهادی خادمیاران رضوی در آق قلا با بیان اینکه آستان‌قدس رضوی از ابتدای وقوع سیل با ارسال کمک‌های فراوان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان است، اظهار کرد: کمک به ساخت خانه و مدرسه در این مناطق پس از اتمام فعالیت‌های جهادی و پاکسازی خانه‌ها و خیابان‌ها در برنامه‌های بلندمدت این مجموعه قرار دارد. هزینه‌های ساخت این مدارس و خانه‌ها از محل صرفه‌جویی در هزینه‌ها مانند کاهش تعداد افطاری‌های ماه رمضان در حرم رضوی از 10 هزار به 2 هزار افطاری در روز و مانند آن تامین می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: اقدامات عمرانی و فعالیت در بخش ساخت و ساز مناطق سیلزده گلستان بر اساس ظرفیت و بودجه آستان قدس انجام می شود اما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به آسیب دیدگان گلستان و دیگر استان های سیل زده کشور ارایه کنیم.

حجت الاسلام مروی ادامه داد: همه سیلزدگان کشور که از این اتفاق دچار آسیب و خسارت فراوان شده اند، مردمانی عزتمند هستند که نباید ارایه خدمات به آنان همراه با تحقیر و زیرسوال بردن عرت نفس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز