خبرگزاری کار ایران

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

تعویق زمان برگزاری سه آزمون کلیدی/ زمان برگزاری "کنکور سراسری" بدون تغییر ماند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۹۳

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای زمان برگزاری سه آزمون کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی و دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور با موضوع تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ آمده است: "ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیزی که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور دچار آسیب شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون‌های ذیل می‌رساند، با توجه به مشکلات موجود در این مناطق و بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و در نظر گرفتن وضعیت موجود استان خوزستان و گزارشات وزارت کشور و هلال احمر، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی علی‌رغم وجود مشکلات اجرایی، تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌ها، نیاز به تغییر و اصلاح برنامه زمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای شروع سال تحصیلی و مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان سایر مناطق ایجاد کند، در جلسه فوق‌العاده امروز شنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۴، مصوب نمود، زمان برگزاری آزمون‌های تحصیلات‌تکمیلی، بدین ترتیب تغییر یابد:

۱- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ وزارت علوم از روزهای ۵ و۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۲- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۳۹۸ وزارت بهداشت از روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وزارت بهداشت از روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

شایان ذکر است، آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال ۱۳۹۸ در تاریخ اعلام شده قبلی (۱۳ و ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز