خبرگزاری کار ایران

جمالی‌نژاد خبر داد:

ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی و اقلام امدادی به خوزستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۲۴

معاون وزیر کشور از اردوگاه اسکان موقت ثامن الائمه در جاده اهواز حمیدیه بازدید و و با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسوول برای انتقال ساکنان به نقاط ایمن در صورت وفوع حوادث احتمالی از استمرار اعزام ماشین آلات فنی و عمرانی و تجهیزات امدادی از استان‌ها به خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه بازدید از اردوگاه اضطراری ثامن الائمه اعلام کرد: این اردوگاه در جاده اهواز حمیدیه برپا شده تا ساکنان درمعرض خطر روستاهای حمیدیه ودشت آزادگان را در آن اسکان موقت بدهند و ظرفیت آن چهار هزار نفر است و 200 چادر توسط هلال احمر در آن نصب و ظرفیت آن نیز کامل شده است.

وی افزود: اردوگاه دارای آشپزخانه برای پخت غذای گرم، سردخانه برای نگهداری موادغذایی، چادر های مشاوره، ایستگاه سلامت، وهمچنین موکب برای توزیع برخی مواد غذایی است و 20 نفر در آن مشغول خدمت به مردم هستند.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه اعزام ماشین آلات عمرانی و تجهیزات امدادی برای کمک به استان خوزستان همچنان با جدیت در حال انجام است، اعلام کرد: از استان فارس تا روز21 فروردین 76 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل 52 دستگاه کامیونت، 3 دستگاه گریدر، 13 دستگاه لودر و 8 دستگاه بیل مکانیکی به خوزستان ارسال شده است.

رئیس کارگروه تامین و توزیع ماشین آلات سازمان مدیریت بحران با اشاره به اهتمام استان خوزستان به ایجاد دیواره‌های موقت برای مقابله با ورود سیلاب به شهرها ادامه داد: در 22 فروردین 25 هزار گونی، 400 بیل دستی و 10 کمپرسی دیگر از استان کرمان به خوزستان ارسال شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اعزام ۲ تریلی و ۴ کامیون اقلام زیستی از استان آذربایجان‌غربی به خوزستان افزود: این اقلام شامل چادر، پتو، گالن آب، فرش، موکت، چراغ والور و... بود و با وجود اینکه استان آذربایجان‌غربی از استان‌های معین خوزستان نیست اما حس همدلی مردم اقصی نقاط کشورمان همچنان چون سیلی به سمت هموطنان سیل‌زده استان خوزستان روان است و اعزام اقلام امدادی و کمک‌های مردمی از تمام استان‌ها به خوزستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز