خبرگزاری کار ایران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی:

عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۵۵

امروز دوشنبه ۱۹ فروردین، کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود و روز سه‌شنبه نیز عمده فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر روز گذشته و طی امروز دوشنبه ۱۹ فروردین در مناطق مرکزی، شرق سواحل دریای‌ خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور اظهار کرد: پیامد گذر این سامانه، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز دوشنبه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و یزد تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

وظیفه با اشاره به وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان نسبت به احتمال خیزش گردوخاک هشدار داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور یادآور شد برای امروز دوشنبه، کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و فردا سه‌شنبه، عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور خواهد بود.

وظیفه خاطرنشان کرد: تا روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ با توجه به افزایش ابرناکی در خلیج‌فارس، رگبار و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد رخ می‌دهد و خلیج‌فارس طی ساعاتی کمی مواج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز