خبرگزاری کار ایران

۳ کشته، یک مجروح و یک مفقود در اثر سقوط پیکان وانت به رودخانه

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۳۵

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشته شدن ۳ تن، مصدومیت یک نفر و مفقود شدن یک پسربچه بر اثر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودروی پیکان وانت در داخل رودخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا کوهستانی با اعلام این خبر عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودرو پیکان وانت با مسافر به داخل رودخانه در محور "صومعه‌سرا به هندخاله" بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پیکان وانت که پس از بازگشت از گردش روز طبیعت باسوار کردن خانواده خود در عقب پیکان وانت در مسیر ذکر شده در حال تردد بود از جاده روستایی خارج و با طی کردن مسیری ۳ کیلومتری در زمین‌های کشاورزی و شالیزار به دلیل عدم پارک صحیح، خودرو به حرکت درآمد و مستقیماً به داخل رودخانه با عمق ۶ متر سقوط و در آب فرو رفت.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشینان عقب خودرو پیکان وانت که دو زن ۲۶ و ۲۷ ساله و یک پسربچه ۵ ساله بودند به علت شدت جریان آب و عمق زیاد فوت، یک خانم ۳۰ ساله مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و یک پسربچه ۱۲ساله نیز علیرغم تلاش و جستجوی داخل رودخانه توسط حاضران در محل و عوامل امدادی و انتظامی مفقود شده که جستجو همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه راننده ۳۰ ساله پیکان وانت از این حادثه نجات یافته است، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی ‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سوار کردن مسافر به صورت غیرمجاز در اتاق عقب خودرو از سوی راننده پیکان وانت اعلام کردند.

این مقام انتظامی از تمام رانندگان خواست، هنگام تردد در جاده‌ها بخصوص در محورهای روستایی و خاکی و استقرار در حاشیه رودخانه با توجه به بارندگی و سیلابی بودن در ایام تعطیلات نوروز و شلوغی جاده‌ها، رعایت نکات ایمنی را لازمه رانندگی خود قرار داده تا به لطف و یاری خدا شاهد بروز اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز