خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

محورهای چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه هستند/اعلام آخرین وضعیت راهها در ساعت ۱۱

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۱۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه محورهای چالوس و هراز به سمت تهران یک طرفه هستند آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: برابر گزارشات دریافتی هم اکنون بارش برف در ارتفاعات محور کرج -چالوس و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اصفهان و کرمان و محور تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محور فردوس - بشرویه در استان خراسان جنوبی گزارش شده است.

وی به ترافیک محورهای کشور اشاره کرد و گفت: برابر گزارشات دریافتی بار ترافیکی در شمال به جنوب محور هراز محدوده های تونل شماره یک، پنجاب و لاریجان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: شمال به جنوب محور چالوس محدوده های مرزن آباد، پل زنگوله، تونل تکاور و آدران بار ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه در تمام مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در خصوص محور رشت - قزوین گفت: شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امامزاده هاشم تا پل عوارضی ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورهای کشور ترافیکی روان را شاهدیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مجددا تاکید کرد: بنا بر هماهنگی انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به سمت تهران یک طرفه هستند و مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف در طول این مسیرها به طور جدی برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز