خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان اردبیل اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروز۹۸ در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۶۳

رئیس پلیس راه استان اردبیل از ممنوعیت انواع کامیون و تریلر به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور اردبیل – آستارا، اردبیل – سرچم و بالعکس در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حجت فتاحی گفت: باتوجه به بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی، پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به اوج برسد که به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و تامین آرامش سفر در جاده‌های استان اردبیل، ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون در محور اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح  تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین‌ماه، تردد انواع کامیون و تریلی به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور اردبیل - آستار، اردبیل - سرچم و بالعکس، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به حضور هدفمند و تاثیرگذار پلیس راه در راه‌های مواصلاتی استان، ضرورت پایبندی رانندگان به اصول رانندگی ایمن با هدف تجربه سفری آرام و دل‌انگیز را مورد تاکید قرار داد و گفت: رفتار پلیس با رانندگان قانون‌‌گریز و خطرآفرین، قاطع و برابر مقررات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز