خبرگزاری کار ایران

ارسال ۶۲ هزار بسته غذایی به مناطق سیل‌زده گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۵۴

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از بارگیری و ارسال ۶۲ هزار و ۵۱۷ بسته غذایی شامل ۳۳ هزار و ۲۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۲۹ هزار و ۴۹۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید متانی با تشریح آخرین گزارش اطلاعات تجمعی اقلام و تجهیزات ارسالی به حادثه سیل استان گلستان از زمان وقوع سیل تا ساعت ۱۵ روز گذشته اظهار داشت: در شرایط اضطراری و به هنگام وقوع حوادث و سوانح، دو راهکار اصلی «توزیع عمومی غذا» و «توزیع بسته‌های غذایی آماده» برای مدیریت وضعیت تغذیه‌ای افراد در دستورکار نیروهای امدادرسان قرار دارد.

وی ادامه داد: هدف از توزیع بسته‌ها و سبدهای غذایی آماده و بسته بندی شده از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر مستقر در مناطق سیل زده، کاهش یا پیشگیری از سوءتغذیه و همچنین توانبخشی افرادی است که دچار سو تغذیه متوسط هستند.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: از زمان وقوع سیل در استان گلستان به جز ارسال بیش از ۶۲ هزار بسته غذایی تا کنون ۲۰ هزار کیسه برنج، ۷۹ هزار و ۹۳۸ قرص نان، ۱۲۶ هزار بطری آب معدنی، هزار و ۶۲۵ بسته بیسکویت و ۸۹۳ بسته ست بهداشتی به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال شده است.

متانی گفت: همچنین ۲۲ هزار و ۳۵۴ دستگاه چادر کامل امدادی تیپ ۲، ۲۰۰ دستگاه چادر کامل امدادی تیپ ۳ و ۶ هزار و ۵۹۸ دستگاه چادر مسافری برای تقویت انبارهای پشتیبانی عملیات امداد و نجات در سطح استان گلستان به این استان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی اظهار داشت: همچنین هزار و ۸۷۰ شعله چراغ والور و ۵۶ شعله چراغ فانوس نیز برای تقویت انبارهای پشتیبانی عملیات امداد و نجات به استان گلستان ارسال شده است.

وی همچنین از ارسال ۶۰۰ بسته ست ظروف، ۴۱ عدد کلمن، هفت هزار و ۹۸۵ کیلوگرم نایلون پوششی، هزار کیلوگرم نایلون بسته بندی، ۲۴ هزار ۹۰۰ کیلوگرم کارتن خالی بسته بندی ۷۲ ساعته، پنج هزار کیلوگرم کارتن خالی بسته بندی ماهانه، ۱۰ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه لاستیکی و ۷۵۰ بسته انواع البسه امدادی به مناطق سیل‌زده استان گلستان خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی و توزیع اقلام یادشده در استان گلستان از سوی امدادگران هلال احمر در حال انجام است و ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز