خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ارتباط با پلدختر میسر نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۱۷

استاندار لرستان، از تلاش برای برقراری ارتباط با پلدختر غرق در سیلاب خبر داد و گفت: هنوز نتوانسته‌ایم امکاناتی را به این شهرستان ارسال کنیم.

سید موسی خادمی در سخنانی با اشاره به وضعیت شهرستان سیلاب زده پلدختر، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل اینکه ارتباط ما با آنجا برقرار نیست و دسترسی نداریم، بیشترین تلاش و فعالیت ما برقراری ارتباط با این شهرستان است.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در استان حضور دارند، از چند ساعت پیش در منطقه پلدختر حضور پیدا کرده‌اند، افزود: در تلاش هستیم که از طریق آزاد راه خرم آباد - پل زال با شهرستان پلدختر ارتباط برقرار کنیم.

استاندار لرستان، بیان داشت: از امکانات موجود در شهرستان استفاده کرده‌ایم، اما متأسفانه از امروز به دلیل مشکلاتی که در ارتباط داریم هنوز نتوانسته‌ایم امکاناتی را به آنجا ارسال کنیم.

خادمی با بیان اینکه بالگردها در فاصله زمانی محدودی که شرایط آب و هوا بهتر شد، به منطقه اعزام شدند، گفت: اما متأسفانه نتوانستند و در بین راه برگشتند.

وی، تاکید کرد: امیدواریم اگر بتوانیم امشب و یا تا چند ساعت دیگر که بستگی به وضعیت خرابی‌های شهرستان، وضع جاده و… دارد، به سرعت بتوانیم با شهرستان ارتباط برقرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز