خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب‌دیده از سیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۰۲

دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغیه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب‌دیده در پی جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشور به منظور برآورد و پرداخت خسارت به هموطنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید عبدالهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع سیل در بخش‌‌هایی از کشور طی روزهای نخست امسال‌ که منجر به بروز خسارت به منازل، مغازه‌‌ها و وسایل نقلیه شد، جمالی‌‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کشور طی مکاتبه‌‌ای با رییس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحدهای بیمه‌‌ای در مناطق آسیب‌‌‌دیده کشور شد.

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان شهرداری‌‌‌ها و دهیاری‌‌‌های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌‌‌ای در مناطق آسیب‌‌دیده از سوی رییس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکت‌های بیمه صادر شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحد‌های بیمه‌‌ای در مناطق آسیب‌‌دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان‌‌دیدگان و ذینفعان بیمه شده در کلیه استان‌های سیل‌‌زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز