خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهربان خبر داد؛

ممنوعیت هرگونه عملیات‌ ساختمانی در نوروز در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۲۲

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از تشدید نظارت بر ساخت و ساز در تعطیلات نوروز و برخورد قانونی با ۱۵۷ کارگاه ساختمانی متخلف در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید امیر فتاحیان با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه، هرگونه تخریب و گودبرداری ممنوع است، گفت: همچنین هرگونه عملیات‌ ساختمانی از ۲۵ اسفند تا ششم فروردین ممنوع است و رعایت این زمان‌بندی از سوی تمامی کارگاه‌های ساختمانی لازم‌الاجرا خواهد بود. 

وی با اشاره به این که در ایام تعطیل، متخلفان ساخت و ساز، انگیزه بیشتری برای نادیده گرفتن قوانین دارند، اظهار داشت: به همین دلیل در ایام تعطیل، رویکرد نظارت بر ساخت و ساز متناسب با سطح انگیزه متخلفان، تغییر می‌کند. 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که در ایام تعطیلات نوروزی، نظارت بر ساخت و ساز از سوی شهربان و شهرداری‌های مناطق تشدید شده است، اظهار داشت: در چهار روز نخست سال نو، با ۱۵۷ کارگاه ساختمانی متخلف، برخورد قانونی صورت گرفته است. 

فتاحیان با اعلام این مطلب که از ۲۶ مورد تخلف ساخت و ‌ساز در حریم تهران نیز جلوگیری به عمل آمده است، تصریح کرد: در حریم تهران هم از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین‌ماه تمامی فعالیت‌های ساخت و ساز اعم از احداث بنا، فنس کشی، تعمیرات و... ممنوع است. 

وی با تأکید بر این‌که جاده قانون‌گرایی و حفظ حقوق شهروندان با «نظارت شهروندی» هموارتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه تخلف ساخت و ساز را به سامانه‌ ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز