خبرگزاری کار ایران

واژگونی ۲ دستگاه خودرو بر اثر لغزنده بودن جاده/ رانندگان سرعت مجاز را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۹۹

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از واژگونی دو دستگاه خودرو بر اثر لغزنده بودن معابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک بسیار مناسب است و تقریبا کلیه معابر ما خصوصا محورهای اصلی و بزرگراه‎ها تخلیه هستند و مشکل ترافیکی نداریم و وضعیت به گونه‌ای مناسب است.

وی ادامه داد: در روز جاری به توجه به بارندگی که داشتیم محورها یک مقدار لغزنده است. در تمامی معابر ما همکاران ما مستقر هستند و سرعت‎ها را کنترل می‌کنند و اگر احتمالا رانندگانی تخلفات حادثه‌ساز داشته باشند، قطعا متوقف می‌شوند و  برخودرهای لازم و قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

اوتادی افزود: از تمامی رانندگان درخواست می‌کنیم با توجه به خلوت و لغزنده بودن معابر  نکات را رعایت کنند و حتما فاصله طولی مناسب را رعایت کنند تا برخوردی پیش نیاید و همچنین سرعت مجاز و مطمئن را مد نظر قرار دهند تا  شاهد حوادث در سطح محورها نباشیم.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در پایان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک مورد واژگونی در محور آزادراه مسیر شرق به غرب، قبل از آزادگان لاین کُندرو داریم که اکنون جرثقیل رسیده و جهت خارج کردن این خودرو از لاین تلاش می‌کند. واژگونی به صورت خسارتی است و مشکل خاص دیگری نداشته است. حدود یک ساعت پیش هم از غرب  به شرق چمران مقابل خیابان یمن یک مورد واژگونی داشته‌ایم  که آن هم به صورت خسارتی بوده است. همه این موارد نشانگر این است که سطح محورها لغزنده و احتمال حوادث وجود دارد. مجدد درخواست می‌کنیم تمامی رانندگان حتما با سرعت مطمئن در سطح محورها تردد کنند تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز