خبرگزاری کار ایران

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ:

مبادی ورودی شهرها، بالاترین آمار تصادفات جاده‌ای را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۲۲

سرهنگ دوم بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تعداد قابل توجهی از تصادفات و سوانح رخ داده در معابر و جاده‌های میان شهری در نزدیکی ورودی شهرها اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ دوم بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده از تصادفات، تعداد قابل توجهی از تصادفات و سوانح رخ داده در معابر و جاده‌های میان شهری، در نزدیکی ورودی شهرها اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده برخی از مهم‌ترین دلایل بروز تصادفات در مبادی ورودی شهرها عبارت است از: افزایش تعداد دسترسی‌ها به مسیر اصلی، افزایش تعداد عابرین پیاده در مسیر اصلی، تردد زیاد وسایل نقلیه با سرعت‌های مختلف در نزدیکی هم، عدم تفکیک جریان ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری، عجله و شتاب رانندگان در رسیدن به مقصد، کاهش نامناسب سرعت خودرو و در نهایت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان.

بشیری در پایان اظهار داشت: از تمام رانندگان محترم درخواست داریم نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را در نظر خود داشته باشند و در مبادی ورودی شهرها با دقت، تمرکز و آرامش به رانندگی خود بپردازند تا از مخاطرات احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز