خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان قتل راننده جوان در خاش

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۰۱

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار«محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ slx  سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده اند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان است به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو ۴۰۵ با راه بندان در مسیر عبورشان برای آنها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آنها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

قنبری عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی سه تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده همدستان خود را معرفی که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز