خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی بی‌وقفه یگان‌های ویژه ناجا به سیل‌زدگان/ استقرار اکیپ‌های یگان ویژه برای تامین امنیت محلات استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۸۶

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از امدادرسانی شبانه‌روزی و بی وقفه نیروهای این یگان به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "حسن کرمی" اظهار داشت: به دنبال بارندگی های شدید، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در برخی از نقاط استان گلستان از جمله شهرستان آق قلا و گمیشان،نیروهای یگان ویژه ناجا بلافاصله برای امداد رسانی ایفای نقش کردند.

وی با اشاره به انسداد و آب گرفتگی معابر افزود:نیروهای یگان های ویژه ناجا از لحظات اولیه وقوع سیل به کمک و امداد رسانی سیل زدگان شتافتند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد:چندین اکیپ از نیروهای پلیس ویژه در نقاط مختلف استان گلستان مستقر و "سه "اکیپ به صورت ویژه در آق قلا و گمیشان مستقر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توزیع نان و غذای گرم،آب معدنی و ... میان سیل زدگان توسط یگان های ویژه ناجا مطرح کرد: در وعده های مختلف برای رفع نیازهای تغذیه ای سیل زدگان کوشیده ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: با توجه به انسداد معابر و جاده های مواصلاتی نیروهای این یگان با بهره مندی از تجهیزات متفاوت حتی تراکتور اهالی بومی روند خدمات رسانی را به جد دنبال می کنند.

وی گفت: اکیپ های این یگان در راستای تامین امنیت محلات استان گلستان در نقاط مختلف مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز