خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد؛

اعزام ۳۵ آتش‌نشان و تجهیزات آتش‌نشانی از تهران برای کمک به سیل‌زدگان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۰۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از اعزام اعزام ۳۵ آتش‌نشان و تجهیزات آتش‌نشانی از تهران برای کمک به سیل‌زدگان گلستان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در پی بارش‌های شدیدی که در روزهای گذشته در استان گلستان اتفاق افتاد و در بعضی شهرها و روستاهای این استان خسارت‌هایی به بار آورد و موجب آب‌گرفتگی و سیل شد و همچنین با توجه به اعلام آمادگی آقای حناچی شهردار تهران مبنی بر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، با تعاملی که بین شهرداری تهران و مسئولان استان گلستان، به ویژه استانداری شکل گرفت، تیمی‌ از آتش‌نشانی تهران عصر دیروز برای امدادرسانی به آن منطقه عازم این استان شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: این تیم متشکل از ۷ دستگاه خودرو سنگین شامل ۳ دستگاه جرثقیل سبک، یک دستگاه جرثقیل سنگین، دو دستگاه خودرو نورافشان زرافه‌ای مجهز به موتور ژنراتورهای بسیار قوی و یک دستگاه خودرو تخصصی نجات و همچنین ۷ دستگاه پمپ آب‌کش و لجن‌کش قوی به همراه ۷ دستگاه پمپ آب‌کش سبک در معیت ۳۵ نفر آتش‌نشان به همراه سایر ادوات و تجهیزاتی که در حوادث آب‌گرفتگی و سیلاب کارایی دارد، عازم استان گلستان شدند.

وی افزود: لازم به ذکر است حضور این تعداد از تجهیزات و نیروها و خروج آنها از تهران برای امدادرسانی به آن منطقه، هیچ تاثیری در روند خدمت‌رسانی آتش‌نشانی به شهروندان تهرانی نخواهد داشت و پایتخت‌نشینان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. اگر خدای ناکرده اتفاقی در تهران رخ دهد، سایر ایستگاه‌ها و خودروها و نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل مثل همیشه توانایی امدادرسانی را خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز