خبرگزاری کار ایران

فعالیت قرارگاه "مقداد" مرزبانی همزمان با ایام نوروز/ رصد هر گونه تحرکی در خطوط مرزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۹۰

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی مرزبانی گفت: مرزبانان تا پای جان برای صیانت از کشور ایستاده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار  قاسم رضایی در بازدید از قرارگاه نوروزی "مقداد"  مرزبانی، با تاکید بر  لزوم "هوشیاری  مضاعف"  مرزبانان در ایام نوروز اظهار داشت: مرزبانان وظیفه خطیری در حراست و صیانت از مرزهای آبی ، خاکی و دریایی کشور عهده دار هستند.

 وی با اشاره به ماموریت دفاعی، امنیتی و انتظامی مرزبانان افزود:  قرارگاه " مقداد " مرزبانی ویترین  این فرماندهی می باشد و به نوعی شیوه  عملکرد در این قرارگاه مرزی، نماد کارنامه کاری  مرزبانان در طول سال است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به رصد هر گونه تحرکی در خطوط مرزی بیان کرد: گزارش عملکرد مرزبانان در این قرارگاه،  به صورت روزانه به فرماندهی مرزبانی و همچنین ستاد  نیروی انتظامی منعکس می‌شود.

گفتنی است در ادامه سردار " قاسم رضایی" ضمن ارتباط مستقیم  و ویدئو کنفرانسی با فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان و با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام جواد(ع ) و امام علی (ع )،اظهار داشت: مرزبانان تا پای جان برای صیانت از کشور تلاش می کنند و توفیق سربازی مقام معظم رهبری را قدر می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز