خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم مطرح کرد:

لزوم حرکت در جهت تحقق برنامه‌های مصوب بالادستی/ ضرورت هماهنگی بین بخش‌‌های مختلف وزارتخانه و مجموعه‌های دیگر

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۸۳

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: همگی مدیران مجموعه بزرگ آموزش عالی باید در راستای سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب حرکت کنند.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در نشست صمیمانه با معاونان، مدیران و مشاوران این وزارتخانه که در محل باغ نگارستان برگزار شد، بر لزوم حرکت در جهت تحقق برنامه‌های مصوب بالادستی و هماهنگی بین بخش‌‌های مختلف وزارتخانه و مجموعه‌های دیگر تأکید کرد و گفت: انتظارات‌مان تحقق برنامه‌های مصوب و ابلاغ شده در حوزه علم و فناوری که بخشی از آن شامل برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تحقق برنامه‌های مصوب قانون برنامه ششم توسعه، سند نقشه جامع علمی کشور، پیام‌های مقام معظم رهبری برای سال جدید و گام دوم انقلاب، سند الگوی ایران اسلامی پیشرفت است.

وی با بیان اینکه همگی مدیران مجموعه بزرگ آموزش عالی باید در راستای سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب حرکت کنند، اظهار داشت: تک تک شما عزیزان جزو مدیران ارزشمند کشور هستید، لذا ضروری است در جهت هماهنگی بین واحدها و بخش‌های مختلف وزارت و مجموعه‌های دیگر گام بردارید.

وزیر علوم با بیان این مطلب که سال ۱۳۹۷ را با همه توفیقات و دستاوردهایی که مجموعه آموزش عالی به دست آورده است، پشت سر می‌گذاریم، آسیب‌شناسی فعالیت‌‌‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات مطلوب‌‌‌تر در هر حوزه و پیگیری دقیق‌‌‌تر برنامه‌های مصوب را خواستار شد.

غلامی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کشور در سال آینده، نیازمند آن هستیم که مجموعه مدیران و کارکنان آموزش عالی با برنامه‌ریزی دقیق و یک نگاه جامع و جدید به سمت بهره‌وری مطلوب از امکانات محدود پیش روند تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

در پایان این نشست، معاونان، مدیران و مشاوران شرکت کننده به همراه وزیر علوم از بخش‌ها و مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی باغ نگارستان دیدن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز