خبرگزاری کار ایران

سرهنگ محمدی خبر داد:

دستگیری باند حرفه‌ای سارقان اماکن خصوصی در دماوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۵۵

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با 29 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسن محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه و شگرد مشخص در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه در سطح شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری باند3 نفره سارقان مزبور حین تردد در مناطق ویلایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دستگیری متهمان و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی، به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی(ویلا و باغ) و معرفی مالخر و دیگر همدست زندانی خود اعتراف نمودند.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات قانونی و در یک عملیات غافلگیرانه مالخر دستگیر و مقادیری اموال مسروقه نیز در محل کشف و ضبط گردید.

سرهنگ محمدی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

این مقام مسئول در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اخبار را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز