خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر خودکشی دسته‌جمعی معتادان در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۶۵

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در پی انتشار خبر خودکشی دسته‌جمعی معتادان در یکی از کمپ‌های درمانی ترک اعتیاد در شهرستان بندرعباس واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان؛ ابراهیم فرهادی‌نیا با تکذیب خبر فوق که در بعضی از سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی منتشر شده است، گفت: با توجه به بازدید میدانی بعمل آمده از کمپ مورد نظر مشخص شد که در تاریخ دوازدهم اسفند ماه جاری، دو نفر از معتادان مقیم کمپ با تهدید و حبس کردن سایر معتادان در سرویس بهداشتی سالن آرامش (استراحت) اقدام به قفل کردن درب و آتش کشیدن پتوها می‌کنند که با حضور آتش نشانی و مامورین انتظامی در محل حادثه، حریق کنترل و خاموش می‌شود.

وی افزود: در پی این حادثه یکی از معتادان به دلیل مشکل تنفسی مصدوم و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و ۱۱ معتاد دیگر که در سرویس بهداشتی سالن آرامش حبس شده بودند، توسط آتش نشانی و دیگر افراد حاضر در صحنه نجات یافتند اما برای اطمینان از سلامتی آنان، به بیمارستان منتقل و در همان ساعت‌های اولیه ترخیص شدند.

دبیر شورا اظهار داشت: دو نفر اصلی که اقدام به تهدید دیگر معتادان و آتش‌سوزی کمپ کردند، توسط ماموران انتظامی دستگیر و به دادسرای مرکز استان انتقال داده شدند و در حاضر فعالیت این مرکز تا زمان بررسی و تعیین تکلیف پرونده از سوی مراجع قضایی متوقف شده است.

 فرهادی نیا در پایان گفت: دبیرخانه شورا موضوع را از طریق مراجع قضایی با جدیت و قاطعیت تا حصول نتیجه دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز