خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی:

تهران جمعه بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۰۸

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز جمعه بارش برف و وزش باد در اکثر استان‌ها پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود. در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، شمال ایلام و در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

وظیفه در ادامه بیان کرد: در روز جمعه بارش برف و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در کرمانشاه، مرکزی، لرستان، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، شمال سمنان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال خوزستان، ارتفاعات ایلام، شمال خراسان شمالی و درجنوب ایلام و شمال و شرق خوزستان گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت واحتمال خیزش گردوخاک مواجه خواهیم شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه این پدیده شنبه نیز در کشور پا برجاست افزود: برای روز شنبه با بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شرق خوزستان، شرق لرستان، یزد، برخی نقاط کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و وزش باد شدید در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، سیستان وبلوچستان، یزد، کرمان وخراسان جنوبی.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در جاده‌های کوهستانی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش بینی می‌شود. از این رو توصیه می‌گردد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز