خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره تهران عنوان کرد:

عرضه اجناس نمایشگاه بهاره با قیمت مصوب و تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۲۹

استاندار تهران گفت: تمام اقلام عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به مردم عرضه شده و از تخفیف‌های ۱۵ تا ۲۰ درصدی برخوردار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، آئین افتتاح نمایشگاه های بهاره شهر تهران صبح امروز ۱۴ اسفندماه با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صادقی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان، نمایندگان اتاق اصناف و سایر مسئولین در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده و همزمان با این آیین نمایشگاه‌ها در فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت فعالیت خود را آغاز کردند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به برپایی این نمایشگاه ها در ادوار گذشته اظهار داشت: بر اساس ارزیابی عملکرد ، غرفه هایی که هرساله در نمایشگاه های بهاره تهران به عرضه خدمات و فروش کالاها و مایحتاج عمومی مردم پرداخته بودند امسال نیز این نمایشگاه ها با هماهنگی های صورت گرفته اقلام مذکور را در ۳ نمایشگاه و از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ به شهروندان عرضه می‌کنند.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه این است که بتوانیم با همکاری همه دستگاه ها و دست اندرکاران برگزاری آن کالاهای تولید داخل و مایحتاج عمومی مردم مانند آجیل، خوراک، پوشاک، کیف، کفش و سایر اقلام را با نظارت ستاد تنظیم بازار، اداره صمت، اتاق اصناف و سایر دستگاه ها در دسترس شهروندان قرار دهیم.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین یادآور شد: تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات امسال در ۵۷۰ غرفه تولیدات خود را با کیفیت مطلوب و به صورت مستقیم به متقاضیان عرضه می کنند.

محسنی بندپی همچنین ضمن اشاره به کیفیت بالای کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها خاطرنشان کرد:  اقدام خوبی که اتحادیه در این نمایشگاه صورت داده این است که اقلام و کالاهای مورد عرضه در نمایشگاه را رصد و ارزیابی کرده و برخی از اقلام را به صورت نمونه و پلمپ در معرض دید متقاضیان قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند با اطمینان کامل از ارزیابی و نظارت دقیق صورت گرفته و این محصولات نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: این مسئله نشانگر این است که مردم همواره به دنبال این هستند که محصولات با کیفیت و دارای قیمت متعادل و مناسب را تهیه کنند و امیدواریم در طول برپایی این نمایشگاه ها مشتریان و تشویق تولیدکنندگان داخلی و نهایتاً رونق عرصه تولید در بازار باشیم.

استاندار تهران همچنین ضمن اشاره به تدارک اسباب لازم جهت مراجعه شهروندان به این نمایشگاه ها یادآور شد: در این خصوص شهرداری تهران آمادگی خود را اعلام کرده تا با جانمایی و تامین سرویس های عبور و مرور در محل های منتهی به نمایشگاه ها بستر لازم جهت سهولت مراجعه شهروندان را فراهم کند.

محسنی بندپی همچنین ضمن درخواست از شهروندان و مراجعین جهت رصد و ارزیابی کیفیت عرضه محصولات در این نمایشگاه نیز تصریح کرد :متقاضیان و مراجعین می توانند انتقادات و پیشنهادات اصلاحی خود را جهت برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه های بهاره به اطلاع متولیان برگزاری آن برسانند تا بتوان با بهره گیری از این نظرات ارتقای کیفی مناسبی را در روند برگزاری نمایشگاه های بهاره در سال های آینده نیز شاهد بود.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین ضمن اشاره به تامین گوشت قرمز مورد نیاز بازار استان تاکید داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده که گوشت قرمز در سطح قصابی ها و فروشگاه های زنجیره ای استان در اختیار مردم قرار بگیرد و با توجه به اقدامات صورت گرفته در این خصوص هیچ کمبود و مشکلی در روند تامین نیاز بازار در حوزه مواد پروتئینی وجود نخواهد داشت.

محسنی بندپی در پایان نیز ضمن اشاره به نرخ اقلام عرضه شده در نمایشگاه های بهاره نیز اظهار داشت: تمامی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه ها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به مردم عرضه شده و از تخفیف‌های ۱۵ تا ۲۰ درصدی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز