خبرگزاری کار ایران

۲ کشته و مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در جاده تهران به ورامین

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۷۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت و فوت دو نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده ورامین به سمت تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۵ و ۲۹ دقیقه صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر جاده ورامین به سمت تهران نرسیده به شهرک قلعه نو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری ساینا به هنگام حرکت با دو سرنشین مرد به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل حاشیه جاده و شکستن آنها به عمق 4 الی 5 متر در حاشیه جاده وارد شده و در بخشی که پوشش گیاهی انبوه‌ای داشت و محوطه نیزار بود، به صورت واژگون متوقف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: هر دو سرنشین در حالت بسیار خطرناکی در داخل خودرو محبوس بودند. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند همزمان با ایمن‌سازی عملیات رهاسازی افراد را آغاز می‌کنند. راننده جوان این خودرو در حدود ۲۵ سال سن داشت. دیگر سرنشین آن نیز مردی در حدود ۵۰ ساله بود که توسط آتش‌نشانان خارج شده و تحویل عوامل اورژانس می‌شوند. پس از معاینات اورژانس مشخص می‌شود سرنشین این خودرو که در حدود ۵۰ سال سن داشت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. راننده نیز دچار مصدومیت‌هایی از نقاط مختلف بدن شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: خودرو به حالت اولیه برگشت و به حاشیه جاده منتقل و برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد. این عملیات در ساعت ۷ و ۲ دقیقه صبح به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز