خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبر داد:

تشکیل کارگروه دائم نشاط اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۲۷

وزیر کشور از تشکیل کارگروه دائمی نشاط اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران و در حاشیه صد و چهاردهمین جلسه شورای اجتماعی کشور که صبح امروز با موضوع نشاط اجتماعی در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: موضوع نشاط اجتماعی در دستورهای دائمی شورای اجتماعی است که هم برای آسیب های اجتماعی بعد پیشگیرانه دارد و هم بعد درمان آسیب های اجتماعی در آن مطرح است.

وی با بیان اینکه جامعه به موضوع نشاط اجتماعی نیاز دارد، ادامه داد: مباحث کارشناسی بسیار زیادی در کمیته ها اتفاق افتاد از جمله مباحث نظری. فلسفه بحث نشاط موضوعی است که به درون انسان ها باز می گردند. نشاط بحث ثبات و آرامش رضایتمندی است که جلوه های بیرونی آن شادی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این جلسه طرحی ارائه شد و براساس آن دوستان پیشنهاداتی داشتند. امیدواریم در کوتاه مدت با اجرای این پیشنهادات توسط دستگاه‌ها ی اجرایی به عنوان زمینه ساز و بستر ساز با مشارکت واقعی مردم بتوانیم فضای نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف اظهارنظر کردند و مقرر شد به جز این برنامه همه دستگاه های اجرایی برنامه های درون دستگاهی خود و برون دستگاهی را ارائه دهند و در شورای اجتماعی مطرح شود و کار گروهی هم به عنوان کارگروه نشاط اجتماعی به صورت دائم این موضوعات را پیگیری و گزارش ها را جمع آوری کنند.

 وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم اگر انتقاداتی دارند یا توصیه هایی دارند، می تواند در زمینه نشاط اجتماعی به شورای اجتماعی کمک کند تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم حتماً در خدمت آنها هستیم که از این نظرات استفاده کنیم دبیرخانه شورای اجتماعی هم قبول این پیشنهادات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز