خبرگزاری کار ایران

سارقان حرفه‌ای خودرو در پایتخت به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۵۶

رئیس کلانتری قیام دشت از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خودرو با ۳۰ فقره اعتراف خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ظاهر اسدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به شیوه مشابه و پیدا نشدن خودروها، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران در تحقیقات میدانی موفق شدند که چهره یکی از سارقان حرفه ای سطح بخش کلانتری را که به تازگی از زندان به مرخصی آمده است را شناسایی کنند.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت با اشاره به اینکه در این تحقیقات مشخص شد که سارقان ۲ مرد و یک زن بوده و با یک دستگاه خودرو پراید نقره ای رنگ اقدام به سرقت خودروها می کنند، بیان داشت: شناسایی مخفیگاه سارق حرفه ای در دستور کار قرار گرفت و به دست آمد که وی پس از پایان مدت مرخصی به زندان بازنگشته است.

وی با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهم در اطراف قیام دشت، تیمی از ماموران برای دستگیری سارق اعزام و موفق به دستگیری اش شدند افزود: در بازرسی از محل تعدادی قطعات خودرو از قبیل: درب خودرو، زاپاس ، باند، کمک فنر و ... کشف شد.

کلانتر محله قیام دشت عنوان کرد: با اعتراف متهم و معرفی ۲ هم دستش مشخص شد که وی ضمن سرقت خودرو و انتقال آنان به مخفیگاهشان، اقدام به قطعه قطعه کردن خودرو ها کرده و سپس قطعات خودرو را به مالخران می فروختند.

سرهنگ اسدی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: تا کنون ۱۰ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان و مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز