خبرگزاری کار ایران

با تصویب مجلس؛

زائران اربعین برای سال ۹۸ از پرداخت عوارض معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۷۹

مجلس شورای اسلامی مصوب کرد در سال ۹۸ زائران اربعین که از تاریخ ۲۴ شهریورتا ۱۲ آبان‌ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق خارج شوند از پرداخت عوارض معافند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ با بند د تبصره ۱۱ موافقت کردند.

بند د تبصره ۱۱ به این شرح است:  در سال ۱۳۹۸ عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و مرزنشینان برای یکبار در طول سال براساس قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور مصوب ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن اخذ می‌شود.افراد مرزنشین به کسانی اطلاق می‌شود که ساکن در روستاها و شهرهای مرزی هستند؛ بررسی و تأیید این موضوع با فرمانداران شهرستان‌های مرزی است.

زائران اربعین که از تاریخ ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ تا ۱۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می‌شوند از پرداخت عوارض خروج معافند.

بندالحاقی این تبصره می‌گوید: سازمان تعزیرات حکومتی موظف است با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به شناسایی اموال، دارایی‌ها و وجوه نقدی و سپرده‌های بانکی محکومان تعزیرات حکومتی که احکام آن‌ها صادر و تا پایان سال ۱۳۹۷ به مرحله اجرا در نیامده و معوق باقی‌مانده است، اقدام و درآمد حاصله را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز