خبرگزاری کار ایران

واکنش حناچی به تکذیب بدهی‌های شهرداری از سوی قالیباف؛

رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر/ بنیاد مستضعفان باغ وثوق الدوله و عبقری را در اختیار شهرداری گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۷۴

پیروز حناچی در واکنش به تکذیب بدهی‌های شهرداری از سوی محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران گفت: علیرغم همه فشارهایی که شهرداری متحمل شد، جلوی صدور مجوز برای برج باغ را گرفتیم؛ چراکه تامین سلامت مردم مهمترین هدف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه افتتاح باغ وثوق الدوله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر نگاه شهرداری و شورای شهر باعث شد جلوی ضوابط برج باغ گرفته شود. علیرغم همه فشارهایی که شهرداری متحمل شد، جلوی صدور مجوز برای برج باغ را گرفتیم؛ چراکه تامین سلامت مردم مهمترین هدف است.

 شهردار تهران اضافه کرد: در مورد باغ وثوق الدوله و باغ عبقری بنیاد مستضعفان با ما توافق کرد تا این باغ‌ها را به شهرداری محول کند. ما تلاش می‌کنیم با سایر دستگاه‌هایی هم که دارای باغات هستند مذاکره کنیم. شهردار تهران ادامه داد: باغ‌های وثوق الدوله در منطقه ۱۴ و باغ عبقری در منطقه ۲ که از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری تهران سپرده شده است، در اردیبهشت ماه تحویل مردم می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شهرداری در عوض واگذاری این باغ‌ها قرار است به بنیاد برای بنیاد مستضعفان چه کاری انجام دهد، گفت: ما با بنیاد مستضعفان حساب‌های کلان داریم.

 پیروز حناچی همچنین در واکنش به این مسئله که شهردار اسبق تهران منکر بدهی‌های شهرداری شده است، اظهار کرد: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر.

 وی همچنین در واکنش به سخنان محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران مبنی بر ارائه گزارش بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار اسبق و اینکه حناچی باید ملاحظاتی در این مورد داشته باشد، گفت: ما ترجیح می‌دهیم به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز