خبرگزاری کار ایران

دزد جوان تارهای صوتی طعمه‌اش را قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۱۶

رییس پلیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خطرناکی که باعث از بین رفتن تارهای صوتی شاکی پرونده‌اش شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل دی ماه سال جاری ماموران کلانتری تهرانپارس در جریان درگیری خونین مرد جوانی در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل درگیری اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته بود که خیلی زود این مرد به بیمارستان منتقل شد.

ماموران در تحقیقات میدانی پی‌بردند که مرد جوان قصد فروش خودروی پرادوی سفید رنگ خود را داشته و روز حادثه در سر قرار معامله فروش خودرویش رفته که این درگیری خونین رخ داده است.

با سرقت شدن خودروی پرادو مرد جوان ماموران متوجه درگیری خونین برای سرقت خودروی گرانقیمت مرد جوان شدند و تحقیقات در این پرونده آغاز شد.

تحقیقات پلیسی

دادیار شعبه ۲ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران برای رسیدگی به پرونده سرقت به عنف تحقیقات خود را به صورت ویژه آغاز کنند.

کارآگاهان در ابتدا منتظر ماندند تا صاحب خودروی پرادو بهبود پیدا کند که مشخص شد تارهای صوتی مرد جوان در درگیری با سارق خودرویش پاره شده و به سختی حرف می‌زند.

صاحب خودرو در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: قصد فروش خودرویم را داشتم و آن را در سایت دیوار آگهی کردم که پسر جوانی ادعا کرد قصد خرید خودرویم را دارد به همین خاطر قرار ملاقاتی را هماهنگ کرد.

وی افزود: پس از اولین قرار پسر جوان درباره قیمت خودرو صحبت کرد و ادعا کرد در جلسه بعدی با واریز پول به حسابم برای گرفتن خودرو در محل قرار حاضر می‌‍شود که روز قرار با یک فیش بانکی به محل قرار آمد و ادعا کرد که پول را به حسابم واریز کرده است.

مرد جوان عنوان کرد: به فیش نقدی پسر جوان شک کردم و احساس کردم جعلی است که پسر جوان وقتی متوجه شک من شد ناگهان چاقویی از جیبش بیرون کشید و ضربه‌ای به گردنم زد و سپس مرا از خودرو به بیرون پرت کرد و سوار بر خودرویم پا به فرار گذاشت.

دستگیری ۲ مرد سوار بر خودروی سرقتی

ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که خودروی سرقتی به شهرستان بوکان منتقل شده است که خیلی زود تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان بوکان رفتند و ۲ مرد جوان به نام جمال و کمال را دستگیر کردند.

۲ مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشتند گفتند که خودرو را از پسر جوانی به نام زاگرس که ۲۹ سال دارد به قیمت ۳۲ میلیون تومان خریده اند.

کارآگاهان در گام بعدی با اطلاعات به دست آمده از زاگرس، تجسس‌های پلیسی را برای دستگیری این سارق جوان در دستور کار خود قرار دادند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا مخفیگاه زاگرس در تهران شناسایی شد و پسر جوان روز پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

اعترافات سارق پرادو

زاگرس ۲۹ ساله در اعترافاتش به ماموران گفت: در سایت دیوار آگهی فروش خودروی پرادو دیدم و تصمیم به خرید آن را گرفتم اما پولی نداشتم به همین خاطر یکی از دوستانم در شهرستان مهاباد اقدام به جعل فیش بانکی کرد و روز خرید خودرو با فیش جعلی به سراغ صاحب خودرو رفتم.

وی افزود: صاحب خودرو به فیش بانکی شک کرد و قصد داشت به بانک برود و حسابش را بررسی کند که با چاقو ضربه‌ای به گردنش زدم و او را از خودرو به بیرون پرت کردم و سپس سوار بر خودرو به کرج رفتم.

سارق جوان ادامه داد: خودرو را به قیمت ۳۲ میلیون تومان در شهرستان بوکان فروختم که از آن برای قاچاق انسان و مواد مخدر استفاده می‌کردند.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در ادامه جاعل فیش بانکی را دستگیر کردند.

سرهنگ مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گرفت: قاضی پاکزاد از شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 پس از دستگیری متهمان این پرونده دستور داد تا سارق پرادو برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز