خبرگزاری کار ایران

تاکید دانش‌آموزان به وجود کلاس‌های هنر و ورزش

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۶۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران از تاکید دانش‌آموزان به وجود کلاس‌های هنر و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه "پروژه ملی بازی و یادگیری" با حضور سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، رضوان حکیم زاده معاون ابتدایی آموزش و پرورش ظهر امروز در مدرسه بهشت منطقه یازده تهران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در این مراسم گفت: بازی و یادگیری و توجه ویژه به دانش‌آموزان از  استرس و اضطراب آنها می‌کاهد و روحی دوباره به مدارس خواهد آورد. با این طرح بازی و بچه‌ها دوباره با هم دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: مطمئنم این طرح تغییر بسزایی در  آموزش خواهد داشت و امیدوارم همه همکارانی که در این زمینه تلاش می‌کنند بتوانند موانع احتمالی این طرح را بر طرف کنند.

فولادوند افزود: تراکم در مدارس شهر تهران ۳۴ نفر در هر کلاس است، اما تراکم در هر کلاس باید ۲۴ نفر باشد. نقش نیروی انسانی در مدارس بسیار حایز اهمیت است و خواهشم این است که به این مساله توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در پایان اظهار کرد: از بچه‌ها پرسیدیم که اگر قرار باشد یکی از کلاس‌های درس حذف شود، کدام را ترجیح می‌دهید؟ و آنها اغلب به وجود کلاس‌های هنر و ورزش تاکید داشتند. امیدوارم با طرح ملی بازی و یادگیری به نتایج خوبی برای سرمایه‌های آینده یعنی فرزندان و دانش آموزان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز