خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی اعلام کرد:

پلمپ ۸۷ باب منزل پلاک قرمز در هرندی و شوش

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۳۳

رییس پلیس تهران بزرگ از پلمپ ۸۷ باب منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به فروشندگان و معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، با گذشت ۲۰ روز از آغاز طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از سوی سردار  رحیمی اعلام شد: 

 - برخورد قاطع در برخورد با موضوع تردد معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانون‌های تخلف آنها یعنی منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی معتادین و فروشندگان مواد مخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد . 

- مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادین،  سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود .

- تاکنون ۸۷ باب منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و بویژه منطقه هرندی پلمپ شده است . 

- با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی این مناطق آغاز کردند. 

- همکاری و هماهنگی صمیمانه ای میان پلیس مبارزه با موادمخدر و دادسرای ناحیه ۲۰ تهران بویژه سرپرست محترم این دادسرا جناب آقای ابوالحسنی وجود دارد . 

- در ۲۰ روز گذشته، پلیس مبارزه تهران بزرگ موفق به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده‌فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

- در ۲۰ روز از زمان اجرای این طرح ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز