خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات شورا درباره افزایش حقوق شهردار به ۱۳ میلیون تومان/در مدیریت "عوامل انگیزشی" مطرح است/بهتر است حقوق کارکنان را با مدیران هماهنگ کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۱۴۶

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درباره پیش‌بینی حقوق ۱۳ میلیون تومانی شهردار تهران در لایحه بودجه ۹۸ شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

سید محمود میرلوحی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به پیش‌بینی حقوق ۱۳ میلیون تومانی شهردار تهران در لایحه بودجه ۹۸ شهرداری و رشد ۱۸ درصدی آن نسبت به سال جاری، گفت: همان افرادی که در مورد حقوق‌های نجومی‌ خیلی سروصدا کردند در مورد املاک نجومی‌ سکوت را در پیش گرفتند، اما من در رابطه با حقوق‌های نجومی‌ تبصره‌ای را وارد می‌دانم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: دستور حضرت امیر (ع) این است که بزرگان و مدیران جامعه خود را با ضعفا تطبیق داده و زندگی خود را با آنها هماهنگ کنند، اما مساله این است که اکنون در کشور متوسط حقوق کارکنان پایین است و خیلی خوب می‌شد، اگر می‌توانستیم حقوق آنها را با مدیران هماهنگ کنیم.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که بحث‌هایی در مورد بخش‌های مدیریتی و مسائل انگیزشی وجود دارد، عنوان کرد: اگر بخواهیم حقوق شهردار را کم کنیم، به این معناست که باید حقوق مدیران بخش‌های مختلف را هم کم کنیم.

وی افزود: ممکن است آقای حناچی با رقمی‌ کمتر از ۱۳ میلیون تومان هم کار کند، اما باید توجه داشته باشیم که برای قضات، اساتید دانشگاه‌ها و اعضای هیات‌های علمی‌هم تصمیم افزایش حقوق گرفته شده و ما هم تابع مقررات هستیم.

به گزارش ایلنا، حقوق ماهانه شهردار تهران در سال آینده براساس لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری، ۱۳ میلیون تومان است که نسبت به امسال رشد ۱۸ درصدی داشته است. شهردار تهران علاوه بر حقوق ماهانه از مزایای ۱۴۰ میلیون تومانی در سال ۹۸ نیز برخوردار می‌شود، این در حالی است حقوق شهردار تهران در سال۹۷ حدود ۹ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز