خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هماهنگی و اتخاذ تدبیر برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۴۰

جلسه هماهنگی و اتخاذ تدبیر برگزاری نمایشگاه های بهاره تهران با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری در تالار اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمد اسماعیلی‌راد، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران در جلسه هماهنگی و اتخاذ تدبیرمرتبط با برگزاری نمایشگاه های بهاره ضمن اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران افزود: برای برگزاری نمایشگاه های بهاره پنج مکان در نظر گرفته شده که طی مصاحبه رسانه ملی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری تهران واتاق اصناف به اطلاع مردم رسیده است.

معاون فرماندار تهران به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود: در برپایی نمایشگاه های بهاره،  فرمانداری تهران متولی نظارت بر ایجاد هماهنگی همه ی دستگاه های خدمات رسان و استقرار دستگاه های دولتی است در حالی که متولی اصلی در اجرا و  برپایی نمایشگاه های بهاره اتاق اصناف تهران می باشد.

وی افزود:  با توجه به اینکه اتاق اصناف به عنوان متولی اصلی به نبود زمان کافی برای برنامه ریزی، تامین هزینه های سرسام آور دستگاه های خدمت رسان و عدم توجیه اقتصادی در برگزاری  این نمایشگاه ها تاکید دارد، نتیجه جمع بندی جلسه برای تعیین تکلیف به استانداری تهران ارسال خواهد شد تا تصمیم در خصوص برگزاری یاعدم برگزاری نمایشگاه از سوی استانداری اعلام گردد.

وی یادآور شد که همه دستگاه های خدمت رسان نیز آمادگی لازم در برگزاری این نمایشگاه ها را اعلام نموده اند.

در این نشست اسماعیلی راد نتیجه نهایی در برگزاری  نمایشگاه های بهاره را منوط به تصمیم گیری استانداری تهران و بررسی موارد مطروحه از سوی اتاق اصناف اعلام کرد.

" عبدالعظیم رضایی" معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران نیزضمن تبریک ورود به دهه پنجاه انقلاب اسلامی افزود: ورود به دهه پنجاه نظام پویای جمهوری اسلامی  و ۴۰ سال تجربه در حوزه های مختلف نشان از پختگی دارد و امروزه دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست.

معاون سیاسی فرمانداری تهران افزود: برگزاری نمایشگاه ها بعد از چهل سال تجربه ، همیشه تقاضاها، چالش ها ، مخالفین و موافقینی داشته است و ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم و تصمیمی بگیریم که به خیر و صلاح مملکت و مردم باشد و قطعا با توجه به نگاه واقع بینانه و  پیشینه ای که در بازار و اصناف هست خیر و صلاح مردم را در اولویت قرار خواهند داد.

وی به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران اشاره کرد و افزود: تصمیمی که در این ستاد گرفته شده است با حضور نمایندگان اتاق اصناف گرفته شده است و در صورتی که مخالف برگزاری نمایشگاه بوده اند باید مطرح می نمودند.

رضایی به اهمیت تهران به عنوان پایتخت  و الگوی سایر شهرستان ها اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات مختلف اصناف، بارها از روسای اتحادیه ها و اصناف  خواسته شده تا با تشکیل جلسات و نشست ها در فرمانداری طرح موضوع نمایند که با عدم استقبال روبروشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز