خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

تسهیلات ویژه پلیس راهور تهران در یوم الله ۲۲ بهمن/ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی و انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۰۸۶

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیداتی برای فراهم آوردن راهپیمایی با شکوهی اندیشیده است. از ساعت ۷ صبح تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی و انقلاب ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ،در رابطه با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز ۲۲ بهمن ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی بیان داشت: این پلیس تمهیداتی برای فراهم آوردن راهپیمایی با شکوهی اندیشیده است. از ساعت ۷ صبح تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی و انقلاب ممنوع خواهد بود.

سردار مهماندار در ادامه افزود: در مسیر‌های منتهی به خیابان‌های آزادی و انقلاب و مسیر اصلی راهپیمایی، از محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی ازساعت ۱۲ شب قبل پاکسازی انجام خواهد گرفت. توقف در فاصله ۱۰۰ متری حاشیه خیابان‌های منتهی به مسیر‌های راهپیمایی، ممنوع خواهد بود، و در صورت مشاهده، خودرو‌های پارک شده توسط عوامل پلیس اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

وی در خصوص مسیر‌های جایگزین برای تردد گفت: شهروندان از مسیر‌های موازی و جایگزین با خیابان آزادی برای عبور و تردد خود استفاده نمایند.

سردار مهماندار متذکر شد: راکبین موتورسیکلت از حرکت در مسیر‌های راهپیمایی خوداری نمایند، و چنانچه قصد شرکت در راهپیمایی را دارند در نزدیک‌ترین محل مجاز وسیله نقلیه خود را پارک نموده و به خیل جمعیت بپیوندند، در صورت مشاهده حرکت موتورسیکلت در بین جمعیت، برخود لازم توسط عوامل پلیس صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز