خبرگزاری کار ایران

گازگرفتگی ساکنان یک مجتمع ۱۶ واحدی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۱۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از گازگرفتگی ساکنان یک مجتمع ۱۶ واحدی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۱۹ ظهر امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در مجتمع مسکونی در سعادت‌آباد،‌ خیابان ایثارگران شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: محل حادثه دو مجتمع ۸ طبقه ۱۶ واحدی بود که در کنار یکدیگر بودند که هر کدام یک موتورخانه مجزا داشتند. بخش زیادی از ساکنان هر دو بلوک احساس ناراحتی از گازگرفتگی داشتند آتش‌نشانان همزمان باهم نیروهای خود را به بخش‌هایی از دو ساختمان که با دستگاه‌های گازسنج کاملا وجود گاز منوکسید کربن درآنجا تایید می‌شد، رساندند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت ساکنان دو ساختمان را به فضای باز انتقال دادند. در بررسی‌هایی که صورت گرفت مشخص شد در یکی از موتورخانه به دلیل نقص فنی و نداشتن مسیر مناسب برای تهویه هوا و نداشتن مسیر مناسب برای تخلیه آلاینده‌های تولید شده باعث می شد این آلاینده‌ها به ویژه گاز منوکسید کربن از طریق درز انقطاع بین دو بلوک و همچنین از طریق رایزرها به طبقات بالایی رفته و به واحدها نفوذ کرده بود. از هر بلوک حدود ۸ واحد یعنی ۱۶ واحد با این گاز آلوده شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از هردو ساختمان حدود ۱۰ نفر را خارج کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز