خبرگزاری کار ایران

حصیری خبر داد:

تمدید زمان ثبت‌نام در انتخابات نماینده معلمان در شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش تا ۱۹ بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۵۱

مسؤول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش خبر داد: ثبت نام در انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۹ بهمن تمدید شد.

به گزارش ایلنا، اصغر حصیری مسؤول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش از تمدید زمان ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات نمایندگان معلمان در شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۹ بهمن‌ماه خبر داد.

وی افزود: کاندیداها از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه می‌توانند اطلاعات نامی خود شامل عکس و محورهای تبلیغاتی را برای یکبار ویرایش کنند.

مسؤول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش با اشاره به زمان برگزاری انتخابات اظهار کرد: تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته(اعم از آموزشی، اداری، دانشجو معلم و...) می‌توانند از روز شنبه ۲۷ بهمن تا روز جمعه ۳ اسفندماه با استفاده از سایت و یا اپلیکشن سینا، از طریق درگاه انتخابات شورای عالی با ورود به صفحه مربوط به استان محل خدمت خدمت خود و مشاهده اسامی کاندیداها، بر اساس سهمیه استان به داوطلبین مورد نظر خود رأی دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز