خبرگزاری کار ایران

تسهیل در نحوه پرداخت حق التدریسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۹۴

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهرانگفت: ساعاتی که معلمان به صورت حق‌التدریس و با فواصل نامشخص زمانی دریافت می‌کردند حالا به صورت ماهیانه و در قالب حکم رسمی کارگزینی و ثبت در فیش حقوقی دریافت خواهد شد.

مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برقراری فوق‌العاده ویژه برای دبیران و هنرآموزان به خبرنگار ایلنا گفت: اخیراً بخشنامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش به مدارس پیرامون برقراری فوق‌العاده ویژه موضوع بنده ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری که بر این اساس میزان ۱۷.۵ درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر دبیران و هنرآموزانی که افزایش ساعت تدریس از ۲۴ ساعت تا سقف ۳۰ ساعت ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه متقاضیان در صورت نیاز به رشته و جنستشان می‌توانند از روز شنبه ۱۳ بهمن امور اداری ادارات آموزش و پرورش مناطق شهر تهران مراجعه کنند و بر آن اساس تقاضای مکتوب خودشان را ارائه دهند و پس از انجام بررسی‌های لازم در صورت نیاز فوق العاده ویژه را به حقوق رسمی اضافه خواهیم کرد.

ثقفی اضافه کرد: ما با این کار در نحوه پرداخت حق التدریس‌ها تسهیل ایجاد کردیم. به تعبیر دیگر کسانی که تا کنون به هر دلیلی حق‌التدریس‌شان با تاخیر پرداخت می‌شد حالا با انجام این روش آن اضافه ساعت حق التدریس‌شان را داخل فیش حقوقی‌شان و هم زمان پرداخت حقوق‌ها دریافت خواهند کرد.

بیان کرد: از دیگر ویژگی این طرح این است که با توجه به اینکه پرداخت در طول ۱۲ ماه سال صورت خواهد گرفت چون مشمول کسور بازنشستگی هم می‌شود در میانگین پرداختی به بازنشستگان هم موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح کاملا اختیاری است، گفت: این طرح در صورت درخواست متقاضیان و تایید آموزش و پرورش بنا به درخواست مکتوب همکاران ما قابل تمدید خواهد بود و متقاضیان حتی می‌توانند تاریخ پایان این خدمات را هم در فرم مربوطه اعلام کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان تاکید کرد: این طرح به هیچ عنوان بار مالی خاصی برای دولت ندارد و صرفاً ساعاتی که معلمان به صورت حق‌التدریس و با فواصل نامشخص زمانی دریافت می‌کردند حالا به صورت ماهیانه و در قالب حکم رسمی کارگزینی و ثبت در فیش حقوقی دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز