خبرگزاری کار ایران

کلانتری:

پیگیر مسائل و دغدغه های زیست محیطی مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۱۲

ظهر امروز و به مناسبت سومین روز گرامیداشت هفته هوای پاک با عنوان هوای پاک، مردم و اطلاع‌رسانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از طریق تریبون آزاد در ایستگاه متروی شهدای هفت تیر پاسخگوی سوالات و نظرات شهروندان در حوزه محیط زیست و خصوصا مسایل و معضلات آلودگی هوای استان بود.

به گزارش ایلنا، کیومرث کلانتری در حاشیه این دیدار مستقیم و صمیمی با شهروندان، با اشاره به اینکه شنیدن و توجه به حرف‌ها و دغدغه‌‌‌های مردم در حوزه‌‌‌های مختلف به ویژه مسایل اجتماعی در رسیدگی و حل معضلات راهگشا است، گفت: امروز فرصتی شد تا به بهانه هفته هوای پاک دیدار چهره به چهره با مردم داشته باشیم و شهروندان نیز نظرات، انتقادات و پیشنهادات خوبی ارائه دادند و ما قطعا این مسائل و دغدغه‌‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همیشه گفته‌‌ایم که موضوعات و مشکلات حوزه محیط زیست در قالب مشارکت عمومی، تفکر، برنامه‌‌ریزی مناسب و مدیریت صحیح قابل حل یا کاهش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، اظهار داشت: محور مردمی در شعار ملی هوای پاک امسال با عنوان هوای پاک، مسئولان و مردم بسیار کلیدی است و ما باید در امور مدیریتی و پیشبرد کارها به نظرات شهروندان نیز توجه کنیم. 

کلانتری با بیان اینکه خوشبختانه مردم نسبت به قبل به مسائل محیط زیستی آشناتر و آگاه‌‌تر شده‌‌اند و برای موضوعات مرتبط با آن ارزش و اهمیت ویژه قائل هستند، تصریح کرد: برنامه امروز با هدف تاکید بیشتر بر توسعه و استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی بود و برای مردم جایگاه مترو و ضرورت آن به عنوان یکی از واحدهای خدمات‌‌رسان در ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر تشریح شد.

حجت نظری، معاون شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران نیز در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه محیط زیست و متروی تهران تعامل خوبی با هم دارند، خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت مترو به عنوان سیستم حمل و نقل عمومی منجر به این خواهد شد که هوای پاک بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌‌دهد که تعداد روزهای سالم بیشتری در سال داشته‌‌‌ایم و این بسیار امیدوارکننده است، ابراز داشت: امیدوارم مسئولان کشور حمایت بیشتری در توسعه ناوگان متروی تهران داشته باشند تا بتوانیم با تامین سریع‌تر ناوگان مترو به افزایش بیشتر تعداد روزهای هوای پاک کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز