خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

بررسی تخلفات احتمالی دانشگاه آزاد در پذیرش دانشجو/غلامی و بطحایی برای پاسخگویی به مجلس می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۸۵

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات احتمالی در پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

میرحمایت میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش درباره بررسی اعمال ماده ۲۳۴ در مورد تخلفات احتمالی در پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون آموزش روز گذشته تخلفات احتمالی در پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و بحث و بررسی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات در دستور کار نبوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیته اعمال ماده ۲۳۴ برای دانشگاه آزاد خانم فاطمه سعیدی و آقایان حبیب الله دهمرده، قاسم احمدی لاشکی، میرحمایت میرزاده، محمد مهدی زاهدی، اسدالله عباسی، محمد بیرانوند و جبار کوچکی نژاد هستند که در رابطه با  تخلفات احتمالی در پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بررسی‌هایی انجام خواهند داد. پس از بررسی‌های لازم گزارش در این زمینه به مجلس ارائه خواهد شد.

میرزاده در خصوص جلسه امروز وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه مربوط به طرح سوالات نمایندگان از وزیر علوم است که اابته یک بخش از این جلسه به منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و یک بخش آن به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اختصاص دارد که هر دو بایستی به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

به گزارش ایلنا، امروز دوشنبه یک بهمن ۹۷ از ساعت ۱۴:۰۰ لغایت  ۱۵:۰۰ از وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان، محمد مهدی زاهدی (۲ فقره)، عباسعلی پوربافرانی، محمدرضا امیرحسنخانی، بیت اله عبدالهی و ولی داداشی دعوت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز